şifremi unuttum?
Ana Sayfa Siyaset Ak Parti'nin 2014 Bornova Belediye Başkan Adayı Kim Olmalı?

Ak Parti'nin 2014 Bornova Belediye Başkan Adayı Kim Olmalı?

Sponsorlu Reklamlar Karakter Boyutu :

Yerel seçimlere bir sene gibi bir zaman kalmasına rağmen, partililer alt tabanda çalışmalara başladı. Özellikle AKP içerisinde başkan adaylarının kim olacağı tartışmaları hız kazandı. İzmirgündem olarak, hatırı sayılır kaynaklardan aldığımız muhtemel Bornova AKP belediye başkan adayı isimlerini sizler ile paylaşıyoruz ve İzmir halkına tercihini soruyoruz. Size göre Bornova AK Parti Belediye başkan adayı kim olmalı ? Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Anket 31 Mart 24.00'da sonlandırılacaktır.

Yükleniyor...


Diğer anketimize katılın : CHP Bornova Belediye Başkan Adayı Kim Olmalı?





Haber Yorumları
CHP 18/03/2013 18:37 2 kişi beğenmedi
Kim olursa olsun bir şey değişmeyecek, nasıl olsa yine CHP kazanacak bornovayı
Cevap Ver
mesata 20/01/2014 18:49
İşte CHp'nin İzmirdeki kendisine has bu özgüvenine hastayım abi. İnsanlara koyun güder gibi güderim gözüyle bakmayı bırakın!!! Sıfır icraatan sonra neden Yine ChP olsunki?
ÖMER OSMAN ERENDORUK 25/03/2013 23:04
ÇAMDİBİ SEVDALILAR DERNEĞİ BAŞKANI GARİBAN BABASI SÜLEYMAN DİNÇSEVER YOLUN AÇIK OLSUN ARKANDA DEGİL YANINDAYIZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAKIŞIR SANA
Cevap Ver
Bornova Bor-gön 28/03/2013 21:28
KOMUTAN FUAT; ATİLLA BEYE İTABEN ADAY OLMADIGINI YAZIYORSUNUZ FAKAT YORUMCULARDA YORUMU SİZ YAZDIRIYORSUNUZ İSTEMEM YAN CEBİME KOY HEMDE ANKETİ ELEŞTİRİYORSUNUZ.
Cevap Ver
Ali Fuat Yakın 29/03/2013 19:24 2 kişi beğenmedi
Bu alçakça bir itham, sen önce kim olduğunu buradan yaz bilelim,kimin kuyruğusun,kimsin nesin, ondan sonra bana ithamda bulun. Kimliğinle niçin yazamıyorsun bu kelimeleri Bu bir iftiradır, sen de kimliğini açıklamadıkça müfterisin. Hodri meydan, isimsiz kahraman.
Bornova Bor-gön 28/03/2013 21:59
BEN ALAADDİN TÜRKOGLU CENABI HAKKIN EN GÜZEL MAHLUKAT OLARAK YARATTIGI BÜTÜN İNSANLARI NİZAMI ALEM ÜLKÜSÜ İÇERSİNDE SEVİYOR HUZURLU BARIŞ DOLU BİR DÜNYADA YAŞAMASINI DİLİYORUM GÜZEL VATANIMDA ŞOVEN DUYGULAR TAŞIMADAN AYNI KIBLEYE DÖNDÜĞÜMÜZ.AYNI ALLAHA DUA ETTİĞİMİZ,AYNI ÇOGRAFYADA YAŞADIGIMIZ.AYNI BAYRAK ALTINDA YAŞADIGIMIZ.AYNI DEVLETE ASKERLİK YAPDIGIMIZ.AYNI TARİH KÜLTÜR VE ÜLKÜ BİRLİĞİ İÇİNDE OLAN MİLLETİMİZİN DOGUSUNDAN BATISINA KUZEYİNDEN GÜNEYİNE BÖLÜNMEDEN EKONOMİK YAŞAMIN EŞİT BÖLÜNMESİNİ KISACASI TÜRK MİLLETİNİ MUTLU VE HUZURLU BARIŞ İÇİNDE YAŞAMASI MİLLİ ÜLKÜMDÜR.BİZLER KISIR.BENCİL SİYASI ÇEKİŞMELERİN İÇİNDE YER ALMAYIZ ÇÜNKÜ ÖNCE VATAN SONRADA BEN ANLAYIŞININ TEMSİLCİLERİYİZ 2014 SEÇİMLERİ YEREL BİR SEÇİMDİR KİM BORNOVAMIZA HAYIRLI OLACAGINA İNANDIGIMIZ ŞAHSI VE KİŞİYİ DESTEKLERİM TÜRK MİLLETİ 24 OGUZ BOYUYLA BİR BÜTÜNDÜR .İSLAM DÜNYASINI BÖLMEDEN ALLAH BİR KİTAP BİR PEYGAMBER BİR GERİSİ TEFERRUAT BÖLMEDEN BİR BÜTÜN OLARAK KABUL EDERİM TÜRK MİLLETİ İÇİN EN GÜZEL YÖNETİM BİÇİMİ BÜYÜK BAŞBUG ATATÜRKÜN KURDUGU CUMHURİYETÇİ DEMOKRATİK REJİMDİR YÜCE MİLLETİMİZ SANDIGA GİDEREK NAMUS BİLDİĞİ OYUNU GEREKLİ OLDUGU GİBİ DEGERLENDİRİR HALK YANLIŞ YAPMAZ VS VS VS VS!!!!!!!!!!!!!!??????
Cevap Ver
Mehmet Er 18/03/2013 18:37 1 kişi beğenmedi
chp ceketini koysa kazanır neyin anketi bu
Cevap Ver
Abdullah 18/03/2013 18:39 3 kişi beğenmedi
Bu kez kedi ciğer yiyemiyecek Mehmet Bey. Allahın izniyle AKP geliyor..
Derya 18/03/2013 18:38 2 kişi beğenmedi
Bornova'nın yarısı Abdullah Kavuk'a ait zaten. Başkan'ın o olmasından daha normal bir şey yok.
Cevap Ver
umut 19/03/2013 14:00 2 kişi beğenmedi
Sonuna kadar ATAMIN İZİNDEYİZ ! Forza CHP
Cevap Ver
Recep 18/03/2013 18:36 3 kişi beğenmedi
İlhan Kaya'yı başkan görmek istiyoruz.. Bornovamıza yakışır
Cevap Ver
tahsin ar 26/03/2013 09:58
bornovayı kapsayan bir anket değil.hep dilde pelesenk olmuş isimler.hani temcit pilavı gibi derlerya.belediye meclis toplantılarına gittim.meclis üyeleri vatandaşın derdini pek gündeme getirmiyolar.şunu hallettim diyebilecekleri nevar.bence beldeyi yeniden tarayın.üniversite kenti bornovaya daha farklı adaylar gerekir diye düşünüyorum.
Cevap Ver
ülkünur 28/03/2013 11:19 2 kişi beğenmedi
Özen Kızılırmak başarılarının devamını dilerim. Gönül dostların arkanda değil, yanında.
Cevap Ver


En Çok Okunanlar BUGÜN | BU HAFTA | BU AY