şifremi unuttum?
Ana Sayfa Siyaset CHP 2014 Bornova Belediye Başkan Adayı Anketi

CHP 2014 Bornova Belediye Başkan Adayı Anketi

Sponsorlu Reklamlar Karakter Boyutu :
CHP’nin özellikle İzmir genelinde 2009 yerel seçimlerindeki başarısından sonra 2014 seçimlerinde nasıl bir performans göstereceği merak konusu. Genel Merkezin önseçim ve eğilim yoklaması yapacağız açıklamasından sonra partide delegelerin ve en önemlisi de İzmir halkının seçimi aday adaylığı sürecinde belirleyici unsur olacaktır. Biz de İzmirgündem olarak, parti tabanından aldığımız bilgilere göre muhtemel CHP Bornova Belediye Başkan aday adayı isimlerini sizlerle paylaşıyoruz ve siz İzmir halkına tercihi soruyoruz. Size göre CHP Bornova Belediye Başkan adayı kim olmalı ? Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Anket 31 Mart 24.00'da sonlandırılacaktır.

Yükleniyor...


Diğer anketimize katılın : AKP Bornova Belediye Başkan Adayı Kim Olmalı?




Haber Yorumları
burhan 30/03/2013 14:16 3 kişi beğenmedi
Eğerki bornova belediyesini almak istiyorsak , oraya kazanabilecek en büyük şahsiyet
MİMAR OLGUN ATİLA ' DIR. Olgun ATİLA bornova için bir fırsattır.CHP ' yi tekrardan canlandırabilecek bornovada tek şahsiyettir.
Cevap Ver
mikail 30/03/2013 16:21 4 kişi beğenmedi
Bu belediye başkanlığı adayılığını bu mevkide bornovaya kim ne yaptıki ! ama bana göre Olgun ATİLA ' ın parayla pulla işi yok bornovayı ve CHP' i tekrardan harekete geçirecek tek kişi. bunun yanında bornovayı parmakla gösterilecek bir kent yapacağına inanıyorum ki bunca zamana kadar bornovayı bu şekilde geri bıraktıklarına anlam veremiyorum. üniversite kenti sonuçta.
Cevap Ver
Münir 19/03/2013 14:31 6 kişi beğenmedi
Kamil Okyay SINDIR'dan memnun değiliz. Yeni bir kan gelmeli Bornovam'a
Cevap Ver
halil özkan 19/03/2013 15:19 5 kişi beğenmedi
AKPLİ OLMASINDA KİM OLURSA OLSUN...
Cevap Ver
ümit 19/03/2013 15:46 6 kişi beğenmedi
izmir de ne gelişme var sen bi şehir dışına cık da gör izmir köy köy
mekanbornova 29/03/2013 13:43 14 kişi beğenmedi
Listedeki tek gerçek halkın içinden gönlümüzün adayı senelerdir partiye her alanda emek veren ATİLLA SERTEL dir.
Cevap Ver
altay 20/03/2013 06:18 3 kişi beğenmedi
geriye dönüp bir bakın 4 sene geçti kamil başkan bornovaya ne verdi en büyük projelerim dediği yeşilova höyüğü misket üzümü bu saçma sapan işlerle uğraşıp durdu kimse kimseyi kandırmasın sırrı aydoğanı geri istiyoruz tekrar kamil sındırla yola devam edilecekse bornovayı kesin akparti alır
Cevap Ver
M.Ali 19/03/2013 14:28 5 kişi beğenmedi
Oraya Atilla SERTEL yakışır..
Cevap Ver
nazlı dölek bayrakçı 24/03/2013 23:13 6 kişi beğenmedi
tek aday mustafa iduğ başka aday tanımam
z.ak 27/03/2013 00:02 7 kişi beğenmedi
ATİLLA SERTEL gerçek bir halk adamı
Cevap Ver
bornovalı 29/03/2013 11:53 12 kişi beğenmedi
Bornovada yapılacak 2014 yerel seçimlerinde partinin başarısı ancak halkla iç içe olanlar ve halkın isteklerine cevap verenler olabilir.hizmette gerekir ancak insanlardan uzak duranların zamanı geçti.bu konuda en duyarlı ATİLLLA SERTEL'dir.Sırrı aydoğanda olduğu gibi mevcut belediye başkanıda maalesef kapıları kapatmış ve oraya 2 sekreter koyarak halkla iç içe olduğunu sanıyor.Böyle devam ederse partimiz için hiçde iyi olmaz Bornovaya taze kan lazım.
Cevap Ver
Nimet 19/03/2013 14:29 3 kişi beğenmedi